ADHD-liitto mukana Neuropsykiatria NYT -koulutuksessa syksyllä

ProNeuron järjestää 14.-15.9.2017 koulutuksen Neuropsykiatria NYT, kehityksellinen neuropsykiatria lapsuudesta aikuisuuteen. ADHD-liitto on mukana tapahtumassa esittelemässä toimintaansa ja jakamassa materiaalia näyttelypöydä merkeissä. Kyseessä on kaksipäiväinen moniammatillinen koulutus.

Koulutus esittelee tämän päivän neuropsykiatrista ammattiosaamista. Koulutukseen on koottu keskeisiä tämän päivän moniammatillisia aiheita neuropsykiatrisen tutkimuksen, arvioinnin, kuntoutuksen ja ohjauksen näkökulmista. Tavoitteena on tarjota asiantunteva ja kattava päivitys kiinnostavimmista nykytiedon mukaisista tutkimuksen tuloksista, koota yhteen, mitä neuropsykiatria on tänään ja miten erilaisia kuntoutuksia sekä menetelmiä toteutetaan nykyään arjen asiakastyössä.

Koulutus on kohdennettu eri alojen ammattilaisille, jotka työskentelevät eri-ikäisten neuropsykiatristen, kuten autismikirjon tai adhd-asiakkaiden, kuntoutuksen, ohjauksen, terapian tai arvioinnin parissa ja jotka haluavat päivittää tietojaan sekä osaamistaan käytännönläheisesti kehityksellisestä neuropsykiatriasta. Se sopii terveydenalan, sosiaali- ja opetustoimen työntekijöille, terapia- ja hoitohenkilöstölle (mm. puhe- ja toimintaterapeutit, psykologit, hoitajat, terapeutit, kuntouttajat) sekä asiasta kiinnostuneille. Koulutukseen mahtuu 170 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

Tarkempia tietoja löydät ProNeuronin sivuilta täältä.