Jäsenyhdistyksistä

ADHD-liiton toiminnan perusta on yhdistystoiminta, jota toteutetaan jäsenyhdistyksissä. Liitto toimii näiden yhdistysten kattojärjestönä. Liitto ja sen jäsenyhdistykset yhdessä tavoittelevat toiminnallaan adhd-oireisten henkilöiden ja heidän läheistensä hyvinvoinnin parantamista. Jäsenyhdistyksissä on kattavasti erilaista toimintaa adhd-oireisille henkilöille ja heidän lähipiirilleen mm. vertaistukiryhmiä, harrastuskerhoja, virkistyspäiviä ja -viikonloppuja sekä luentotilaisuuksia. Tarkemmat tiedot löydät jokaisen jäsenyhdistyksen kohdalta tai heidän omilta kotisivuiltaan.

Vapaaehtoistoimijaksi ADHD-liiton jäsenyhdistykseen?

Tervetuloa mukaan toimimaan adhd-asian parissa! ADHD-liiton jäsenyhdistyksissä kaivataan uusia aktiivisia toimijoita esimerkiksi osallistumaan tapahtumajärjestelyihin, vertaistukiryhmän ohjaajiksi, harrastekerhon pyörittämiseen tai yhdistyksien hallitustyöskentelyyn. Ota yhteyttä alueella toimivan yhdistyksen puheenjohtajaan tai yhteyshenkilöön ja lähde mukaan yhdistystoiminnan pyörteisiin! Voit myös olla yhteydessä ADHD-liittoon, joka mm. kouluttaa vuosittain vapaaehtoisia vertaistukiohjaajia.

Katso tiedot ADHD-liiton jäsenyhdistyksistä täältä